A sütik általunk történő használatának kezelése átmenetileg offline. Ezért lehet, hogy bizonyos sütihasználat engedélyezését igénylő funkciók hiányozni fognak.
![MINI Service – 100% - MINI Paket Care MINI Service – 100% - MINI Paket Care](/hu_HU/home/services/recall-information/_jcr_content/main/par/contentcontainer/parsys/product_stage_copy/motion.narrow.768w.j_1611764050061.jpg)
MINI VISSZAHÍVÁSI INFORMÁCIÓ.
Az egyes szériákat érintő műszaki akciókat vagy visszahívásokat az olyan tervezési, illetve gyártási toleranciaátlépések teszik szükségessé, amelyek hatással lehetnek a jármű biztonságos működésére vagy minőségére. Természetesen felelősséget érzünk termékeink minőségéért és biztonságosságáért.
Ennek jegyében tettük elérhetővé a kereső funkciót is, amelynek segítségével meggyőződhet arról, hogy vajon a te járműved is érintett-e ilyen akciókban. Amennyiben igen, MINI márkakereskedőd készséggel nyújt segítséget a további teendőkben. Az elvégzett beavatkozások díjmentesek a számodra.
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK.
Mi az az alvázszám?
Minden egyes járműnek megvan a saját azonosító száma, amely mindig 17 alfanumerikus (betűkből és számokból álló) karakterből áll.
Hol találom a 17 jegyű alvázszámot?
1. A járműben:
- Műszerfal
- Ajtókeret
- Motortér
- Pótkerék mélyedés (amennyiben van ilyen az autóban)
2. Forgalmi engedély
3. Biztosítási szerződés
4. Szervizszámlák és -dokumentumok
Ki állja a szervizelési / javítási költségeket?
A műszaki akciók vagy a biztonsági okokból elrendelt visszahívások költségeit a MINI vállalja magára.
Amennyiben a járműved érintett valamilyen műszaki akcióban vagy visszahívásban, itt lehetőséged van az online időpontegyeztetésre, illetve a hozzád legközelebbi hivatalos MINI márkaszerviz megkeresésére.
Amennyiben bármilyen kérdésed van, kérjük, vedd fel a kapcsolatot hivatalos MINI márkaszervizével vagy a MINI Ügyfélkapcsolati központtal a:
+36 80 990 008-as telefonszámon.